STIGA
Servisní střediska STIGA
Postup při reklamaci výrobku STIGA
- našim zákazníkům nabízíme možnost svozu reklamovaného výrobku přímo do smluvního servisu STIGA dopravní službou DPD / DHL (je nutná dostupnost přes den v pracovních hodinách), žádost o svoz můžete poslat na náš e-mail: info@ceskazahrada.cz.
- můžete kontaktovat servisní středisko ve Vaší blízkosti viz odkaz Servisy STIGA
Co je potřeba dodat k vadnému výrobku?
- Jako záruční list slouží faktura od prodejce nebo prodejní doklad o zakoupení
- Uveďte jaká je závada na výrobku
- Nezapomeňte napsat Vaši adresu a telefonní číslo, servisní technik se s Vámi může spojit a konzultovat s Vámi závadu a způsob její odstranění
Výhradní distributor značky STIGA pro Českou republiku
- Firma STIGA s.r.o.
- Adresa Kutnohorská 288/8
- Město 109 00, Praha 10
- Telefon 271 702 619
- E-mail stigashop@stiga.com
20 položek celkem
Stránka 1 z 1 - 20 položek celkem