VeGA křížový štípací klín pro LV1110PRO / LV1410PRO
Kód: 50LV1110V200
Ihned odešleme
Objednáte-li do 08:00 hodin, zboží označené "Ihned k odeslání" odešleme ihned a může být doručené následující pracovní den.

Doručení k Vám domů nebo výdejní místa
dopravou DPD / DPD Pickup / PPL / PPL ParcelShop už od 70 Kč

Servis EXTRA
v případě výrobní vady během záruky zajistíme odvoz výrobku přímo od zákazníka do našeho servisu
Detailní popis produktu
- Originální štípací kříž VeGA pro vertikální štípačky VeGA LV1110PRO / LV1410PRO.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Štípací klíny |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Na výrobky značky VeGA je poskytována prodloužená záruka 3 roky za těchto podmínek (upozorňujeme, že ne všichni prodejci tuto informaci poskytují - prodloužená záruka neplatí automaticky, pouze při splnění následujících podmínek, pokud následující podmínka nebude splněná, platí standardní záruka 2 roky):
- Záruční lhůtu lze u výrobku prodloužit o 12 měsíců za předpokladu, že spotřebitel každý rok předloží výrobek k servisní prohlídce.
- Náklady spojené se servisní prohlídkou hradí kupující přímo servisu, který prohlídku provede.
- Servisní prohlídka musí být doložená buď v záručním listu nebo servisním listem servisu, který servis prováděl.
- Na prodlouženou záruku, která je poskytována nad rámec základní záruční lhůty, se nevztahuje 30-ti denní lhůta pro vyřízení reklamace.
Servisní střediska VeGA
Postup při reklamaci výrobku VeGA
- našim zákazníkům nabízíme možnost svozu reklamovaného výrobku přímo do smluvního servisu VeGA dopravní službou DPD / DHL (je nutná dostupnost přes den v pracovních hodinách), žádost o svoz můžete poslat na náš e-mail: info@ceskazahrada.cz.
- můžete kontaktovat servisní středisko ve Vaší blízkosti viz odkaz Servisy VeGA
Co je potřeba dodat k vadnému výrobku?
- Jako záruční list slouží faktura od prodejce nebo prodejní doklad o zakoupení
- Uveďte jaká je závada na výrobku
- Nezapomeňte napsat Vaši adresu a telefonní číslo, servisní technik se s Vámi může spojit a konzultovat s Vámi závadu a způsob její odstranění
Výhradní distributor značky VeGA pro Českou republiku
- FirmaV-GARDEN s.r.o
- AdresaDolní Nová Ves 148
- Město50781 Lázně Bělohrad
- Telefon494 940 090
- E-mailv-garden@v-garden.cz