AL-KO, Strana 2
Webová stránka značky: AL-KOServisní střediska solo by AL-KO
Postup při reklamaci výrobku AL-KO / solo by AL-KO
- našim zákazníkům nabízíme možnost svozu reklamovaného výrobku přímo k nám do naašeho autorizovaného servisu AL-KO dopravní službou DPD / DHL (je nutná dostupnost přes den v pracovních hodinách), žádost o svoz můžete poslat na náš e-mail: info@ceskazahrada.cz.
- můžete kontaktovat servisní středisko ve Vaší blízkosti viz odkaz https://alko-garden.cz/podpora-a-servis/servis-a-opravy/autorizovane-prodejny-a-servisy-al-ko/" onclick="window.open(this.href); return false;">Autorizované servisy AL-KO
Co je potřeba dodat k vadnému výrobku?
- Jako záruční list slouží faktura od prodejce nebo prodejní doklad o zakoupení
- Uveďte jaká je závada na výrobku
- Nezapomeňte napsat Vaši adresu a telefonní číslo, servisní technik se s Vámi může spojit a konzultovat s Vámi závadu a způsob její odstranění
Výhradní distributor značky AL-KO pro Českou republiku
- Firma AL-KO KOBER spol. s.r.o.
- Adresa Táborská silnice 2134
- Město 39701 Písek
- Telefon 382 210 381
- E-mail nfo@al-ko.cz
323 položek celkem
Stránka 2 z 14 - 323 položek celkem