SCHEPPACH, Strana 5
Servisní střediska Scheppach (Německo)
Postup při reklamaci výrobku Scheppach
- našim zákazníkům nabízíme možnost svozu reklamovaného výrobku přímo do smluvního servisu Scheppach dopravní službou DPD / DHL (je nutná dostupnost přes den v pracovních hodinách), žádost o svoz můžete poslat na náš e-mail: info@ceskazahrada.cz.
- můžete kontaktovat servisní středisko ve Vaší blízkosti viz odkaz Servisy Scheppach
Co je potřeba dodat k vadnému výrobku?
- Jako záruční list slouží faktura od prodejce nebo prodejní doklad o zakoupení
- Uveďte jaká je závada na výrobku
- Nezapomeňte napsat Vaši adresu a telefonní číslo, servisní technik se s Vámi může spojit a konzultovat s Vámi závadu a způsob její odstranění
Výhradní distributor značky Scheppach pro Českou republiku
- Firma GARLAND distributor, s.r.o.
- Adresa Hradecká 1136
- Město 506 01 Jičín
- Telefon493 522 666
- E-mai lservis@garland.cz
197 položek celkem
Stránka 5 z 9 - 197 položek celkem